Elhízás járvány. Mi az oka valójában?

Szerző: | Alga hatásai, Cukorbetegség, Fogyókúra

Elhízás járvány.  Mi az igazság, ami a rejtély mögött megbújik. Rejtély-e, vagy csak félrevezetés. Vagy itt is van egy összeesküvés elmélet?                                                                                                                                                                                                Greenlife.hu Webshop

Elhízás járvány = betegség?

Borzalmas állapotban van a gazdag nyugat, Amerika pedig kicsit borzalmasabban. Mármint egészségileg.

Nem mondok újat, a televíziós adások teli vannak reality műsorokkal ( Élet 250 kg felett (jézusmária!!!), A nagy fogyás….stb), ahol elrettentő példaként követhető a képernyőn keresztül a rettenetes kövérek kálváriája.

És persze elég körül nézni, soha nem látott tömegben járnak-kelnek körülöttünk a túlsúlyt cipelők.

Az a célom, hogy Te ne légy az elhízás járvány áldozata.

elhizas-jarvany-cukor

Ehhez persze kell némi tudatosság, és kell egy felismerés, mert a tények ismerete nélkül nem kerülhető el a csapda. Az elhízás járvány szedi áldozatait!

Mi a valódi ok?

Az elhízás járvány gordiuszi csomója.

#1. Kényelmesen élünk: az EMBER nem napi 24 óra ülő életmódra lett kitalálva

#2. Nincsenek inséges időszakok, böjtök az életünkben.

#3. Félrevezettek bennünket az egészséges ételekkel kapcsolatban.

Nem magyarázom az első két okot, nézz magadba, és döntsd el mennyire van igazam. Mennyit ülsz a számítógép előtt? Mennyit közlekedsz autóval, mennyit gyalog? És jelent-e valamit a BÖJT , vagy csak egy vallásos időegység, vagy már az az sem.

Beszéljünk a félrevezetésről. Összeesküvés elmélet az elhízás járvány mögött? Akááár!

Figyelj csak!

Az elmúlt évtizedek egyik legelképesztőbb tudományos eredménye, hogy a zsír nem is annyira ártalmas, mint eddig hangoztatták, és mint amennyire ezért, mi gondoljuk. (‘Eltekintve, öööö, tudják, a “komoly szívbetegséget okozó” hatásaitól.’ Idézet Szendi Gábortól és ez egy csúfolódás, szarkazmus!) Persze ez nem tudományos eredmény, hanem az újra felfedezett igazság!

Valójában, ha a gazdag nyugat, ide értve a gazdag Amerikát is,  egyre növekvő körméretének, és extrém túlsúlyának tényleges okát keressük, akkor a szénhidrátokat kell okolnunk – más néven a kenyeret és a tésztát, krumplit- vagyis azokat az élelmiszereket, amelyeket a hivatalos ajánlások az egészséges táplálkozás alappilléreként népszerűsítenek. A hivatalosan ajánlott ételpiramis alapját képezik.

Éééés  növekszik a teljes vegetarianizmusra felszólító ajánlások száma! (erről ITT egy leleplező)

(Összeesküvés: hááát, az állati eredetű élelmiszerek fogyasztása drasztikusan csökkentendő az ajánlások mentén, egyesek szerint a 7,5- 9  milliárd ember élelmezése csak így oldható meg. A hisztérikus állatvédelem is errefelé mutat, ma holnap tilos lesz a disznóvágás, és erkölcstelen a húsfogyasztás. Szegény állatok!!!)**

elhizas-jarvany-ellen-hus

Az a visszás hogy ebben az ajánlási rendszerben az alacsony szénhidráttartalmú ételek népszerűsítése valószínűleg csak egy újabb hóbortnak tűnhet.  Az Atkins-diéta*** őrület jött és ment, tehát megéri felidézni annak a tudományos levezetését, hogy a szénhidrátok miképpen hizlalnak.  Az elhízás járvány , látható, ezzel, így elkerülhetetlen! Lássuk az infografikát!***

Az első rajzos információ olyan alapvető táplálkozástudományi tényeket ábrázol, amit fogadjunk, hogy eddig nem ismertetek a maga mélységében. Konkrétan az események arról a hosszú láncolatáról van szó, amely elhízáshoz vezet:

Némi magyarázat: low-fat étrend = csökkentett zsírtartalmú étrend, ez az ajánlott évtizedek óta  (angol elnevezés alapján)

low-carb étrend= csökkentett szénhidrát tartalmú étrend  (angol elnevezés alapján)

A legnagyobb bűnös a szénhidrát. De a szénhidrátok visszafogása tényleg vékonyabbá tesz? Megelőzhető, vagy visszafordítható lenne az elhízás járvány?

Igen: Még a hagyományos kalória csökkentett étrendekhez képest is, az alacsony szénhidráttartalmú táplálkozás, mint pl. az Atkins diéta, sokkal jobban fogyaszt, miközben ugyanannyi kalóriát tartalmaz. 

A nagy előnye a csökkentett szénhidrát tartalmú diétáknak, hogy betartható, mert nem éhezik mellette az ember. És nem okoz infarktust a zsíros ételek fogyasztása? Nem ám! Ellenben a sok szénhidrát igen! ( lásd a lelki szemeid előtt az afrikai szegény országok asszonyait: a gyermek csontsovány, az asszony kövér, nagydarab, zsíros: itt a magyarázat, ott is dúl az elhízás járvány: szinte csak finomított szénhidrátot kapnak az élelmiszersegélyben) 

A zsír csökkentése viszont nem eredményez fogyást. Sőt, miután az ember háromféle ízt imád, a sósat, az édeset, és a zsírosat, (igen legújabb kutatások a zsírt is íznek sorolják), ha valamelyiket csökkentjük, vagy nem tudjuk elérni, kompenzáljuk a másikkal. Mi történik az általános étrendi ajánlásokban? Csökkentsd a sót, és vond meg a zsírt! Mit fogsz tenni önkéntelenül: cukrozol, mert ma már elérhető a finomított cukor! Az ősembernek nem volt az! Hiába akart kompenzálni, jutott, ami jutott, és az legkevésbé a cukor, vagy az édes volt. Erről bővebben ITT.

Ide kívánkozik még egy tudnivaló: az ember zsír hiányában beteg lesz.

Erre a legjellemzőbb példa az u.n. nyúléhezés. A száraz nyúlhús nem tudja pótolni a megfelelő mennyiségű zsírt, és ahol ez növényi zsírok formájában sem elérhető- pl.avokádó, dió, mák, mandula…..tökmag-, ott komoly betegség, akár elhalálozás lehet ennek a vége. (amerikai indiánok jártak így a rezervátumokban, ahol a nagyvadakat, amelyek a zsíros húst adták kiirtották , mármint a fehér ember, és csak nyúlhússal tudtak táplálkozni a bezárt őslakosok. Innen az elnevezés, bővebben lent a cikk végén *****)

nyulehezes-elhizas-jarvany

És még egy tudnivaló a zsírról: egészen az utóbbi néhány évtizedig jobbára állatok zsírját tudta használni az ember, a disznóét, a bálnáét, a hízlalt libáét, növényi zsír csak a magokban, vagy néhány vidéken az oliva bogyóban volt elérhető. Ma a nagyüzemi repce, napraforgó, földimogyoró termesztés ezt megváltoztatta. Ehhez azonban igen fejlett mezőgazdaság kell.

De mi a probléma a szénhidrátokkal? Röviden az, hogy megbolondítják az inzulinszintet, az egész inzulin rendszert összezavarják, amitől viszont a sejtjeink több zsírt vesznek fel, beindul a megbetegítő elzsírosodás.

Az elhízás járvány alapja az inzulinkör folyamatos ingerlése nagy mennyiségű finomított szénhidráttal. 

Muszáj ehhez némi magyarázatot fűznöm:

#1. A szénhidrát azonnali inzulin választ vált ki, nem a kalória mennyisége, hanem a szénhidrát mennyisége határozza meg a szükséges, és termelődő inzulint!

#2. A zsír kalóriadús, de nem vált ki gyors inzulin választ, lassan emésztődik, hosszan ad energiát!

#3. A szénhidrát ( a finomított szénhidrát) gyors, és hatalmas inzulinlöketet nyomat a vérbe, ahol az inzulin azonnal a sejtekbe tereli az energiát- ez a dolga!!!!, csökkenti a vércukor szintet-, és a kiürült vércukor egy visszacsatolással jelez az agynak: ÉHES VAGYOK! Ha újabb szénhidrátot eszel, akkor csak a raktározásra hajtasz! Nincs ideje a testednek elhasználni a bevitt energiát, éhesnek érzed magad.

#4. A zsíros étel jó hosszan ad energiát, üldögél a gyomrodban, lassan ellát energiával, és felhasználódik. ( persze jó sok kenyérrel fogyasztva minden raktározódik, de ennek a kenyér= finomított szénhidrát az oka, a zsírdús étel csak magában, támogatja a fogyást. Kenyérrel (rizzsel, krumplival, tésztával) a hízást segíti elő)

#5. Inzulinos cukorbetegek figyelem: a fentiek alapján szinte az orvos kényszerít egy inzulin-szénhidrát örök körforgásba, aminek biztos következménye a zsíros hízás. (csakis egy low-carb diéta a kiút, a dietetikus által ajánlott 160 gr-os szénhidrát diéta nem fog segíteni. Erről ITT. DE FIGYELEM! Csakis orvosi ellenőrzés mellett vágj bele, mert majdnem biztos, hogy low-carb diéta mellett csökkenteni kell a napi inzulin adagot!)

Mit tehetsz az elhízás járvány ellen? Védd ki!

#1. ellenőrizd a napi szénhidrát fogyasztásodat (vidd 90 gr alá!)  (erről még ITT

#2. térj át low-carb diétára ( regenor diéta, paleolit diéta, Atkins diéta, fittness diéta) ( ez ITT segít hogyan csináld) 

#3. légy türelmes, az első 2-3 hét nehéz lesz, mert a szénhidrát függőséget okoz. ( hidd el, benne vagy, le kell szokni róla!!!)

#4. tarts heti egy jutalomnapot!

#5. várj: meglepően sok egészség problémád fog varázsütésre megoldódni.

# +1. Szedj multvitamint (ez ITT jó, és kényelmes), vagy szuperélelmiszert (ez ITT jó, és hasznos ): mindegyik segít a funkcionális éhezés leküzdésében!

Hajrá! Az elhízás járvány simán kivédhető! csak tudatosan nézz szembe vele.

Folytatom. 🙂

Virág Éva

alga és vitaminszakértő

reflux tanácsadó

 

 

**Elkötelezett természetvédő vagyok, az értelmetlen állatkínzás felháborít.(vajon a facebook miért nem cenzúrázza? Borzalmas felvételeket látni.) Elítélem az óceánok ipari lehalászását, a cápák pusztítását, és nem sorolom, igen sok mindent. De az Ember mindenevő, halászó, vadászó. Emlékeztek még? Gumós zápfogú.(Csakhogy egyetlen bizonyítékot felsorakoztassak az előzőek igazolása mentén)

***Atkins -diéta: drasztikus szénhidrát megvonásra alapozó étrend, szélsőségesen az állati zsírokat, és fehérjéket helyezi az étkezés középpontjába. ( egyfajta low-carb étrend, azaz erősen csökkentett szénhidrát tartalmú ajánlás. Kifejezetten hatékony fogyasztó (testsúly csökkentő), nagyszerű diabetesz gyilkos, hibája, hogy kevés zöldséggel számol, így bizonyos vitaminhiányok léphetnek föl)

Ha érdekes, Olvasd a többi magyarázatot is. 🙂

****infogarfika:* A fent látható infografikát a Column Five (egy tekintélyes, infografikus ábrázolásokat készítő cég) készítette a Massive Health (egy egészséges táplálkozással foglalkozó weboldal) számára, Gary Taubes közismert tudományos szakíró Why We Get Fat (Mitől hízunk el?) című könyve alapján.

*****nyúl éhezésnek nevezték azt az állapotot, amikor a rezervátumba zárt észak amerikai indiánok nem tudtak nagyvadat ejteni ( pl.: bölényt), és a zsírszegény nyúlhús adta az étrendjük nagy részét.

A nyúl éhezés – amikor nem a nyúl éhezik!! 😉 – tünetei: A tünetek közé tartozik a hasmenés, fejfájás, fáradtság, alacsony vérnyomás és a pulzusszám, és a homályos látás, rossz közérzet és megállíthatatlan éhségérzet.  Ha bevisszük a megfelelő mennyiségű zsírt vagy a szénhidrátot adott időben, a tünetek maguktól megoldódnak 2-3 nap alatt.

“A világ különböző részein találtak olyan népcsoportokat, akik kizárólag  sovány húst fogyasztottak, s ez heti három alkalommal legalább hasmenést okozott náluk. Ha nem fogyasztanak megfelelő mennyiségű zsírt mellé, a hasmenés súlyossá válik, és halálhoz vezethet.  Van egy jól ismert terület, Kanada északi erdős részén, ahol számos ilyen halálesettel találkozhatunk.  Itt az indiánok néha nem találnak más élelmet, mint nyulakat.  A “nyúl éhezés,” így gyakori jellemző az Athapsc indiánok körében a Nagy-Medve-tó  észak-nyugati részén, ahol szinte csak sovány húst, nyúlhúst esznek. Ez az állat azonban olyan sovány húsú, hogy a betegség “elmérgesedik” és halál az eredménye, a csak sovány hús fogyasztásának. ”  forrás: (http://www.wisegeek.com/what-is-rabbit-starvation.htm)

forrás:

https://www.tenyek-tevhitek.hu/nem-a-szalonna-hanem-a-teszta-tesz-dagiva.htm?fbclid=IwAR1_3vQpaMi7nka4WU5o2igxORH2DJJ79hZzEJLsddK0ktVjEwLCu-OhpdM

Köszönet dr. Balogh Ancsának az segítő kritikáért : Málnalevél Patika  ITT

Virág Éva

Virág Éva

alapító, tulajdonos: greenlife.hu

Elkötelezett természetvédő vagyok, és bioboltosként elkötelezett a természetes anyagokkal gyógyulás mellett. 11 éve foglalkozom táplálék kiegészítőkkel. Meggyőződésem, hogy nagyon sok esetben gyógyszerek nélkül is gyógyulhat az ember.

Bővebb infó a szerzőről itt >>

  • Akció! green-life-chlorella

    Green Life Chlorella Alga Tabletta (750 tabletta)

    11.970 Ft 10.970 Ft
    Kosárba rakom
  • Akció! greenlife-megamulti-multivitamin-ital

    Green Life MegaMulti Koktél folyékony multivitamin ital

    13.870 Ft 8.870 Ft
    Kosárba rakom
  • green-life-niacin-30-db-500mg-tartalmu-b3-vitamin-kapszula

    Green Life Niacin 30 db 500mg tartalmú B3 vitamin kapszula

    4.870 Ft
    Kosárba rakom
  • Akció! green gold imune kep

    Wellstar Imune Alga Green Gold

    13.870 Ft 11.470 Ft
    Kosárba rakom

5 meglepő tünet, ami savas refluxra utal.

Ha ezek közül 3-nál többet tapasztalsz, biztosra veheted, hogy nem a véletlen műve. Ez a közérthető videó segít megérteni az okokat és összekötni a szálakat.

savas reflux tünetei

A témához kapcsolódó cikkek:

Savcsökkentők. Nesze nektek!

Kell ez nekünk? A savcsökkentők a leggyakrabban felírt gyógyszerek közé tartoznak. Valóban szükséges az, vagy csak a médiahatalom játszik velünk.?Mi van, ha többet árt, mint használ?

Ne emészd magad! A gyomorsav szükséges. És pont.

Az egészséged az étkezéseddel, és az emésztéseddel dől el. Vagy dől meg. Mi a rossz emésztés oka? Mi a gyomorsav szerepe az életedben? Hát az, hogy vagy emésztesz, vagy nem. Ez bizony gyomorsav kérdése!   

Figyelmeztetetés:
A termék hatásai egyénileg változhatnak, a gyártó nem garantálja mindenkinél az egyforma hatásmechanizmust. A leírt adatok kizárólag tájékoztató céllal, a Magyar Alkotmány 61.§-ában rögzített szabad vélemény-nyilvánítás alapján íródtak. Az itt szereplő életmódra és táplálkozásra vonatkozó adatok és ajánlások szabad véleményt tükröznek. Mindamellett, hogy a leírtak szóról szóra igazak, nem minősíthetők diagnózisnak, vagy kezelési javaslatnak. Itt azt kell javasolnom, hogy mielőtt alkalmaznád az itt megfogalmazott dolgokat, keresd föl orvosod, és kérd ki a véleményét.
Figyelem: Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, eredendően nem betegségek gyógyítására hozták létre őket, hanem bizonyos hiányállapotok (vitaminok, ásványi anyagok) kiegyensúlyozására, az étrendből hiányzó anyagok pótlására, esetleg speciális étrenden lévők (fogyókúrázók) táplálkozásának kiegészítésére. A termékek alapanyagaival kapcsolatban leírt információk a hiteles tájékoztatás célját szolgálják, nem utalnak a termékkel kapcsolatos hatásokra, nem vonatkoznak bárminemű betegség kezelésére vagy gyógyítására.